Shahzadeh hamzeh Ceremonies

تشریفات مجلل شاهزاده حمزه

افتتاح و راه اندازي دپارتمان تشریفات مجلل شاهزاده حمزه در حوزه هاي مختلف برگزاري مراسمات تولد،نامزدي،عقد،عروسي و مراسمات ترحيم و نيز برگزاري انواع همايش و سمينار و افتتاحيه و ايونت هاي مختلف از اهدافي بود كه پس از طراحي بهترين بيزينس پلن و ماهها تحقيق و تلاش شبانه روزي و ايجاد زير ساخت هاي مناسب در نهايت محقق گرديد.

هدف ما از افتتاح اين دپارتمان ايجاد تحولي جديد در صنعت تشريفات با متدها و پلان هاي جديد است. اميد كه بتوانيم بهترين ها را براي همه مشتريان گرامي ايجاد نماييم…

افتتاحیه تشریفات

افتتاح رسمی دپارتمان تشریفات مجلل شاهزاده حمزه از زبان مدیرعامل شرکت

خدمات تشریفات مجلل شاهزاده حمزه

تشریفات چیست؟

تشریفات مجموعه ای از آداب شامل :  حسن سلوک ( رفتارهای پسندیده اختیاری مانند تقدم در سلام ، رعایت احترام دیگران ، خوش خلقی و خوش بیانی ) ، نزاکت ( رفتارهای اجباری مانند انضباط نظامی ، احترام به قوانین و آیین نامه ها ) ، و رعایت ترتیبات ، قوانین ، مقررات و کنوانسیونهای داخلی و بین المللی است .

در داخل کشور ، بسیاری از ما در روابط با دوستان و آشنایان آداب رفتار ( اصول تشریفاتی ) را به طور کامل رعایت نمی کنیم و یا ضرورتی برای انجام آن ها احساس نمی نماییم و اشخاص ذیربط هم برخی به دلیل صمیمت و سابقه دوستی و بعضی به دلیل عدم اطلاع از اصول آن ، نه ناراحت می شوند و نه در فکر عمل متقابل هستند .

اما در دایره روابط بین المللی ، رعایت تشریفات ، به منزله حفظ شئون و معرفی ویژگیهای متمایز یک ملت و حفظ شئون نمایندگان دولت ها و رعایت مبانی استاندارد و متعارف بین المللی است که از سویی تفریط در آنها ، سبب رنجش و توسل به عمل متقابل می گردد و تداوم در رفتار غیر تشریفاتی ممکن است به کدورت شدید فی مابین دو کشور و در مقیاسهای کوچکتر دو فامیل یا دو خانواده و سرانجام قطع ارتباطات بین آن دو انجامد .

تشریفات در زبان عربی :

جالب آنکه کلمه تشریفات خود از ریشه شرف و مصدر تشریف می آید ، شرف در زبان عربی ، به معنی مجد و بزرگی است و بنا بر فرمایش حضرت امام حسن مجتبی(ع) : « شرف ؛ یعنی احترام به خود و دیگران  » در سایر کشورها نیز علاوه بر صدها کتاب با عناوین حسن سلوک ، رفتار پسندیده  و آدابی چون خوردن و نوشیدن و سفر و سخن گفتن و سخنرانی کردن هزاران هزار پایگاه اینترنتی نیز با عنوان های گوناگون به شرح موضوعات مرتبط با تشریفات می پردازند و چیزی که در آنها کمتر به چشم می­آید، بحث درباره اسراف و تجملات است .

زیرا در خارج از ایران نیز عموماً و غالباً مبانی تشریفات ، ساده تر شده است .

اما در هیچکدام از آنها مطالبی در تحقیر و تکذیب اصالت انسان و رد و انکار زندگی و زیبایی نیست . اما تشریفاتی که امروزه در ایران از آن سخن می گویند ، با اسراف ، تبذیر ، تجملات و اشرافی گری در تضاد است که در آیات کریمه قرآن ، « خداوند ، مسرفین را دوست نمی دارد . » و « مبذرین ؛ برادران شیاطین هستند . »

در دنیای رقابتی امروز داشتن علم محدود به حوزه تخصص هر رشته ، دیگر کافی نیست ، عقیده براین است که حسن سلوک و نمایش رفتار حسنه ، برای کسب توفیق در کار و تجارت و تحصیل و احراز شغل و امور مختلفه زندگی ضرورت دارد .

بدون داشتن این مهارتها ، حفظ مشتریان ، رابطه درست و معنی دار با همکاران و مخاطبان و حتی رابطه صمیمانه با اعضای خانواده به مخاطره می افتد .

 
تشریفات در زبان انگلیسی :

در انگلیسی تشریفات به لغت های زیر نزدیک است و کلمه ای که همه استفاده می کنند ، پروتکل می باشد .

Geremonial – ceremony- formalities- observance – rites- protocol

 

دپارتمان تشریفات مجلل شاهزاده حمزه با افتخار در کنار شما عزیزان خواهد بود تا مراسمات خود را با بهترین کیفیت و خدمات توسط پرسنل مجرب و جوان به شما ارائه بدهد.

ما مجری و مشاور در امور مجالس عروسی ، نامزدی ، تولد ، ترحیم ، همایش ، سمینار ، افتتاحیه و میهمانی شما عزیزان می باشیم.

با ما بهترین ها را تجربه کنید

تشریفات مجلل شاهزاده حمزه

اسکرول به بالا